Wist je dat... (1)

4 april 2010 - Guayaquil, Ecuador

- ik wistjedatjes veel leuker vind om te schrijven en te lezen dan lange stukken tekst?

- ze mij hier al kennen in de vlieghaven van Guayaquil? Daarpas klonk de volgende melding over de hele luchthaven: "Thoemas Bloem, please come to gate 10". Gelukkig was het enkel om een extra pasje te krijgen.

- ik nu ook stress begin te krijgen door de ontknoping van "de ronde van vlaanderen" te volgen? Komaan Boonen!

- ik me voel als het hoofdpersonage uit The Terminal? We moeten nu nog 1u30 wachten op onze aansluiting. En we kunnen niets doen! Verveling ten top...

- de luchthaven van Guayaquil best wel heel modern is? Als je echter kijkt door de ruit, naar de huizen, dan zie je waarschijnlijk het echte Ecuador.

- ik al de videobeelden gezien heb van Anderlecht - Club Brugge? Leve gratis draadloos internet...

-Cancellara ondertussen gewonnen heeft?

- ik de tijd wat gedood heb door dit berichtje op mijn blog te plaatsen? Nu doen mijn duimen wel pijn van dit alles te typen via mijn gsm dus ik zal maar stoppen!

1. jonas:
    6 april 2010
    zal het ook kort houden want tis hier ook met de gsm... Leuk om jullie reis te volgen via deze weg. Nog veel plezier daar!